فقط شیر خشک بده تا ادرار و مدفوع کنه
شیرخشک
اگه زذدیش زیر، ۱۰هست اب انار طبیعی بده بهش..از داروخانه قطره زردی بگی . ادرارم زیاد بکنه دفه میشه.. شیرخشت و تذنجببن هم میتونی بهش بدی از عطاری بگیر..
شیرخشت هم به دخترت میدی؟
اسم دختر منم مهواست ان شاءالله از این مرحله هم بسلامتی میگذریم نگران نباش🌹
من کنار شیر خودم شیر خشک هم بهش میدم هر روز دست و صورتشو با آب ولرم و کاسنی میشوریم تند تند هم شیر میخوره فعلا یکم خیلی کم چشماش زرده صورتش چیزی معلوم نیس امیدوارم زردیش بالا نره
گریه نداره که عزیزم ان شاءالله خوب میشه
دختر منم زردی داره دکتر گفت زردیش کمه دارو هم نیاز نداره فقط شیر زیاد بخوره خودش خوب میشه
شیر خودتو تند تند بدوش زیاد میشه عزیزم
بدنش پنبه با عرق کاسنی بکش بهش
شیرخشت و ترنجبین بخر بده بهش واسه زردی
دختر من دوروز دستگاه موند ،بعد بهش هر دو ساعت شیر دادم بعلاوه شیر خودم شیرخشک دادم که ادرار زیاد کنه چون شیرم کمه هر روزم حموم کردمش خداروشکر اوکی شد
عزیزم درکنار شیر دادن حتمااا شیر خشت بگیر از عطاری با کاسنی قاطی کن یه ۱سی سی صبح بده یکی هم شب سریع شکمش کار میکنه دخترمنم زردیش بالا بود همینکارو کردم خوب شد
بدنشو با کاسنی با پنه بزن .شیر خشت بده بهش
شیرخشک با سرنگ یا قطره چکون بده
ارامشت رو خفظ کن شیرخشک بده هرچی بیشتر ادرار کنه زوتر خوب میشه قطره بیلی ناستر هم بده
شیدخشک بده بهش
تند تند شیر بخوره و ادرار کنه که بره از بدنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.