نگران نباش عزیزم
ایشالا تشکیل میشه
معمولا میگن تا10هفته وقت هس
اگر تو ۶هفته رفتی سونو عجله نکن یک هفته ده روز دیگه مجدد سونو بده
مال منم دکتر گفت ۸هفته ای برو سونو رفتم سونو ۵هفته درومد🫤 تشکیل شده بود ولی ضربان هم داشت
چند هفته رفتی
برا من نزدیک سه هفته فرق داره انشاالله قلبش بزودی تشکیل میشه
انشاءالله ک تشکیل میشه نگران نباش
منم ۱۰روز فرق داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.