۲ پاسخ

قبلش شیاف یا مسکن استفاده کنی چون واسه بعضیا یک کوچولو درد داره.. و پد هم ببر با خودت چون واسه بعضیا یکم خونریزی در حد لک داره

من اذر ماه انجام دادم ۲۵۰۰شد کلن
وقتی راه افتادم از خونه دوتا مسکن خوردم و یه دونه شیاف گذاشتم بعدش رفتم نوار بهداشتی ببر با خودت من خونریزی نداشتم لازم نداشتم دیگه ولی با خودت ببر

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد