۷ پاسخ

خسته نباشید عزیز🌹🌹

برای کاشت مو هم مگه رژیم غذایی میخواد ؟؟؟ شوهر منم موهاشو کاشت ولی غذامون عادی ...فقط شستشو و کرم زدنش سخت بود واسم چون تازه ۱ ماه بود تازه زایمان کرده بودم

خسته نباشید عزیزن هزینش چقدشر

خسته نباشی عزیزم

خسته نباشید عزیزم

خدا قوت ایشالا ب زودی جنگ بخوابه و مردم کشورمون غرق خوشحالی و شادب بشن و سال خوبی برای همه باشه 🥰🥰

بسلامتی عزیزم
خدا قوت😍

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۴ سالگی
#فرزند پروری#کودک#نوزاد#رفلاکس#کولیک#شیرخشک#پوشک#درد#تب#استامینوفن#سرماخوردگی#زایمان
.
.
بی حوصله ام و خسته
دیشب انقدر خسته و عصبی بودم قرص اعصاب خوردم و خوابیدم
متوجه صداها نشدم
ولی از وقتی اخبارش رو میخونم و میبینم
از یه طرف برای مردمم اموالشون خونه زندگیشون و جونشون داغون میشم از یه طرف برای شهرم که غم روی همه ی زیبایی و عظمتش رو پوشونده ناراحت میشم🥲😭خدایا مردم هیچ گناهی ندارن که دارن جونشون رو ازدست میدن یا حتی اموالشون رو😔
خدایا خودت رحمی کن به حال مردم تمام کشور😓تمومش کن دیگه
چه گناهی داشتیم ایرانی هستیم و ایران دنیا اومدیم
.
.
.
نحس ترین سالی بود که گذشت و نحس ترین عیدی که به چشمم دیدم عید امسال بودم
هرسال ذوق عید رو داشتم یکم تولدخودم دهم تولد بابام بیست و یکم تولد دخترم و...ولی هیچ ذوق و شوقی نبود هرچی هم بود از سر اجبار و نقش بازی کردن بود ولی دیگه این نقاب هم داره میفته🫠🤕
.
.
#فرزند پروری#کودک#نوزاد#مادر#زایمان#کولیک#تب#درد#اسهال#سرماخوردگی#خواب