۱۱ پاسخ

لباسی که تنش هست لباس تیم مسابقاتشون هست عزیزان🥰❤️

چ‌پیج خوش آب و رنگی داشتی

سلام ببخشید یه سوال داشتم اولش که ماهلین جونو کلاس ثبت نام کردید مثلا میگفت من نمیرم یا مثلا برید باشگاه همکاری نکنه؟
من پسرمو رزمی ثبت نام کردم ۵ جلسه رفته دو جلسشو که کلا کار نکرد نشست یه گوشه سه جلسه دیگشو یکم همکاری کرد
حالا نمیدونم ادامه بدم ببرمش یا اذییتش نکنم
میشه اگه تجربه دارید راهنماییم کنید 🤍🎈

چ ژست های هم گرفته 😁

حالابرعکس‌ امروز‌ من هیچی‌ ازصبح‌ صبحانه‌ که خوردم حالم بد شد هیچ‌کاری نکردم‌ یه دنیزوبردم‌ حموم‌ بعدپسرمم‌ بامیخ‌ چندتا‌ کشیدرودیوار‌ یدونه‌ زدمش‌ بدتراعصابم‌ خوردشد‌ اونوفرستادم‌ خونه. مامانم‌ دنیزوخوابوندم‌ نیم‌ ساعتی چرت‌ زدم‌ الان چشاموبازکردم‌ بازسرگیجه‌ دارم‌ خونمم‌ افتضاحه

سلام عزیزم اسکی رو از کی یاد گرفته کلاس رفته از چند وقتگی؟

عزیزم موفق باشه😍
منم امسال تابستون میخواستم پسرمو اسکیت بنویسم داشتن پشیمونم میکردن گفتن دست و پاش می‌شکنه خوب شد ماهلین جونو دیدم🥰

تاپیکات حالم و خوب کرد

عی خدا تبریک میگم انشاالله همیشه بخندید

عزیزم کلاس رفته؟

عزیزم از کی اسکیت یاد گرفته؟

سوال های مرتبط