عزیزم در پناه خدا باشین
خداروشکر که سالم هستین به خدا چقد تاپیکتو خوندم گریم گرفت
باشد ک غم خجل شود از صبر قلب ما
باور میکنی گریم گرفت براتون یه لحطه بچتو نصف شب تصور کردم من باشم روزی چهاربار از هوش میرم ما شرق کشوریم تا حالا جای مارو نزدن ولی من همش استرس دارم کابوس میبینم
دیشب ترکوند اصفهان رو. چند شبه ک ول کن نیست
الهی همیشه همه خموطنام سالم باشن و سفرشثن پهن و گرم باسه الهی پرروزی باشن بحق ۵ تن ال عبا ای خدا جان عزیزای درگاهت به هموطنانم نگاهی بنداز
😔😔😔ما رو کمتر زده اما دلمون برای همه جا میلرزه هر بار که میزنه خیلی سخته خدا خودش محافظتون باشه
بگردم😢 چقدر اذیت شدین....
انشالله در پناه خدا سالم و سلامت باشین
مامان. ماهلین. جان. خواستم از تجربم. راجب. دخترت. بگم. راجب. عادتی که داره.
من دیگه عادت کردم هرشب بامانتوشلوارمیخابم که اگه یه وقت مردیم حداقل با لباس بمیریم ....ماتهرانیم خیلی بده
من از صبح منتظر بودم شما پست بذاری بگی که سالمین و حالتون خوبه
خدا پشت وپناهتون باشه خیلی سخته
دیشب هم ۶بارصدای انفجاراینجا اومد دخترمن حموم روجای امن برای خودش میدونه تاصدامیاد بدو میره حموم دیشب طفلی خواب بودوزدن رفتیم حموم نشستیم توبغلم خوابش برد این بچه ها بااین همه استرس نابودمیشن زبونم لال
خیلی سخته انشالله زودتر جنگ تموم بشه
خدا حافظ و نگهدارتون باشه
اهوازم خیلی زیادمیزنن ولی جزخداپناهی نداریم😭🙏
عزیزم خدا رو شکر که سالمین
در پناه امن خدای بزرگ باشید
وای عزیزم چی کشیدین🥺🥺
خداروشکر کزندگی جریان داره عزیزم
خدا سلامتی و آرامش بده
برا آرامش بچه هاتون چکار میکنید؟؟
ما هنوز مواجه نشدیم ولی نمیدونم چکار کنم در صورت مواجهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.