الکی کپک نمیزنه مگع اینکه قاشق کثیف بزنی داخلش
من همیشه رب رو فریز میکنم هرموقع خواستم به اندازه مصرف درمیارم
دوستان گفتن منم میگم فقط باید قاشق تمیز و خشک باشه اصلا در غیر این صورت من ندیدم کپک بزنه
هربار استفاده کردی روش روغن بریز اصلا کپک نمی زنه
سلام هر وقت میخوای استفاده کنی باید قاشق تمیز باشه من همیشه همین کار میکنم خراب هم نمیشه
شاید قاشق چرب میزنی یا مصرفت خیلی کمه
من همسرم قوطی بزرگا خریده بود دیدم زیاده نصفش فریز کردم ، استفاده شد اونا رو از فریز در آوردم
من شده ۲۰ روز در رب باز کنم ولی کپک نمیزنه چون باقاشق خشک و تمیز رب درمیارم
بزار تو در یخچال
درش شاید باز مونده یا یخچالت هوای داخلش یکم گرم باید دمای یخچالتو یکم کمتر کنی تا خنک بشه
برا من اصلا کپک نمیزنه
قاشق روغنی یا کلا کثیف نزنی هیچیش نمیشه
حتما تو هم مثل زیاد استفاده نمیکنی رب گوجه وقتی یه مدت بمونه کپک میزنه من همیشه وقتی میخوام برم مسافرت میزارم فریزر وقتی هم خونه ام روش صاف میکنم یکم روغن میریزم دیگه کپک نمیزنه
قاشقی ک داری باهاش غذا درست میکنی رو نزن داخل رب قاشق تمیز بزن بعد اینکع درشو محکم ببینید هوا نکشه بزار یخچال معمولی
هر وقت استفاده کردی بذار فریزر من فقط وقتی فریزر میذارم کپک نمیزنه
من همیشه روش روغن داغ میریزم کپک نمیزنه نمیریزم تو شیشه م
قاشق تمیز داخلش بزن اصلا قاشقی ک غذا توشه نزن داخلش
بزار فریزر
من همیشه مارک طبیعت میخریدم اصلا کپک نمیزد یه سری یه مارک دیگه مجبور شدم بخرم کلا کپک میزد هردو رب تو یه یخچال یه دما بودن ولی این جوری
رب رو که باز کردی ،توی چند تا ظرف پلاستیکی سایز کوچیک بریز و فریز کن
هر دفعه یه دونه رو بزار داخل یخچال و استفاده کن
نصف رب گوجه از این بزرگا شیشه ای بود همش ریختم 🥲دیدم کپک زده بود کمی کنار شیشش
نه عزیزان همیشه قاشق تمیز میزنم به رب گوجه ،میدونم خراب میشه قاشق کمی چرب باشه هم،شاید شاید حواسم نبوده قاشق کمی خیس بوده باشه ولی کثیف نزدم ،شایدم کمی هوا کشیده از بغل خوب درش کیپ نکرده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.