۱۶ پاسخ

تولدش مبارک باشه
این روزا چقدر تولد بچه های 4ساله رو دیدم تو گهواره همه بچه ها امسال 4سالشونه
دختر خودمم 3روز مونده😍

تولدش مبارک دختر ناز

تولد دختر نازت خیلی خيلی مبارک باشه همیشه تنش سلامت لبش خندون
گلم ببخشید یک سوال داشتم میزی ک روش کیک و دختر نازت نشسته برای هی کار های استفاده میشه اسمشون چی هستش

تولدش مبارک عزیزم کجا اتلیه بردی برانوروز؟

مبارکش باشه قشنگم پسرمنم ۲ اردیبهشت ۴ سالش تموم میشه

گلم منم تولد بچه هام نزدیکه سه روز مونده ولی نمی‌دونم چه تنی چه رنگ بزنم
شما بادکنک هارو با چسب دو طرفه بادکنک به سقف زدید یا چی و اینکه بعداً جاش موند تو سقف یا نه

تولدش کلی مبارک عزیزکک😍😍😍🌹🌹🌹🎀🎀🎀❤️❤️❤️❤️❤️

ای خدا چ نازه انشاالله موفق باشه و عاقبت بخیر😘😘

تولدش مبارک عزیزم انشالله موفقیتاشو جشن بگیری اگ میشه عکس واضح از کیکش بده

تولدش مبارک بادکنک چطوری زدی؟

تولدش مبارک باشه دختر منم ۱۸ فروردین تولدش بود

تولد مبارک باشه عزیزم . میشه از کیکش عکس بدی خیلی قشنگه😍

تولدش مبارک
آتلیه بردیش؟؟

تولدش مبارک دختر خوشکل همیشه موفق و شاد باشه

تولد ماهلين مبارك عزيزم 🧡

ای جانم تولدش مبارک باشه..‌انشالا همیشه شاهد سلامتی؛خوشبختی و موفقیتهاش باشین عزیزم...ماشالا به این فرشته ناز😍😍😍😘😘😘🥳🥳🥳

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۴ سالگی
#فرزند پروری#کودک#نوزاد#رفلاکس#کولیک#شیرخشک#پوشک#درد#تب#استامینوفن#سرماخوردگی#زایمان
.
.
بی حوصله ام و خسته
دیشب انقدر خسته و عصبی بودم قرص اعصاب خوردم و خوابیدم
متوجه صداها نشدم
ولی از وقتی اخبارش رو میخونم و میبینم
از یه طرف برای مردمم اموالشون خونه زندگیشون و جونشون داغون میشم از یه طرف برای شهرم که غم روی همه ی زیبایی و عظمتش رو پوشونده ناراحت میشم🥲😭خدایا مردم هیچ گناهی ندارن که دارن جونشون رو ازدست میدن یا حتی اموالشون رو😔
خدایا خودت رحمی کن به حال مردم تمام کشور😓تمومش کن دیگه
چه گناهی داشتیم ایرانی هستیم و ایران دنیا اومدیم
.
.
.
نحس ترین سالی بود که گذشت و نحس ترین عیدی که به چشمم دیدم عید امسال بودم
هرسال ذوق عید رو داشتم یکم تولدخودم دهم تولد بابام بیست و یکم تولد دخترم و...ولی هیچ ذوق و شوقی نبود هرچی هم بود از سر اجبار و نقش بازی کردن بود ولی دیگه این نقاب هم داره میفته🫠🤕
.
.
#فرزند پروری#کودک#نوزاد#مادر#زایمان#کولیک#تب#درد#اسهال#سرماخوردگی#خواب