هر وقت هیچی توی خونه نداری یا حوصله غذا پختن نداری
اخه بیسکوییت مقوی نیس .فقط شکم سیر کنه
من الان روزی یه بار میدم پسرم اصلا سرلاک و حریره بادوم نمیخوره ولی بیسگوییت میخوره
هرچی دیرتر بهتر 😅
اصن مفید نیست
بییکویت مجازش از ۸ماهگیه
بیسکویت مادر هم ارزش غذایی نداره و خوب نیی
جاش بیسکویت دایجستیو یا بیسکویت سرلاک
اینا همه برنامه غذایی پزشکه بهتره با مزشک بری جلو
میتونی بدی الانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.