ماماناازکی میتونم بیسکویت مادربدیم به بچه ها

۵ پاسخ

هر وقت هیچی توی خونه نداری یا حوصله غذا پختن نداری
اخه بیسکوییت مقوی نیس .فقط شکم سیر کنه

من الان روزی یه بار میدم پسرم اصلا سرلاک و حریره بادوم نمیخوره ولی بیسگوییت میخوره

هرچی دیرتر بهتر 😅
اصن مفید نیست

بییکویت مجازش از ۸ماهگیه
بیسکویت مادر هم ارزش غذایی نداره و خوب نیی
جاش بیسکویت دایجستیو یا بیسکویت سرلاک
اینا همه برنامه غذایی پزشکه بهتره با مزشک بری جلو

میتونی بدی الانم

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱۵ ماهگی
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی