برای کنترل حالت تهوع تو هفته ی من چیکار کنم؟

۶ پاسخ

منم زیاد حالت تهوع دارم ولی استفراغ نه

نون خشک و ادامس..

چند هفته و چند روز هستی عزیزم

سلام گلم
من یه گروه تشکیل دادم تو روبیکا برای مامان های هفته های پایین و اول بارداری که با هم تبادل اطلاعات کنیم
دوست داشتی پیام بده به آیدی زیر لینک بفرستم برات
@ssalehimiti

سلام عزیزم سعی کن زیاد گرسنگی نکشی ک خودش حالت تهوع میاره، قرص ب۶ صبح یه دونه، و اخرشم تحمل دیگه🥰

قرص دیمن هیدرات یا دمیترون برا من دکتر داد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتا نوش مامان آرتا نوش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🥺🍓 مامان توت فرنگی 🥺🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری