منم زیاد حالت تهوع دارم ولی استفراغ نه
نون خشک و ادامس..
چند هفته و چند روز هستی عزیزم
سلام گلم
من یه گروه تشکیل دادم تو روبیکا برای مامان های هفته های پایین و اول بارداری که با هم تبادل اطلاعات کنیم
دوست داشتی پیام بده به آیدی زیر لینک بفرستم برات
@ssalehimiti
سلام عزیزم سعی کن زیاد گرسنگی نکشی ک خودش حالت تهوع میاره، قرص ب۶ صبح یه دونه، و اخرشم تحمل دیگه🥰
قرص دیمن هیدرات یا دمیترون برا من دکتر داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.