ورم دستام تو هفته من طبیعیه؟😭😭😭😭پام ورم نداره

تصویر
۱۲ پاسخ

من تازه الان دارم ورم میکنم
ی ازمایش بده ببین دفع پروتیین نداری؟یا فشار خون بالا

دست و پا زیاد مهم نیست البته پا از مچ به پایین فقط صورت مهمه منم دستام ورم کرده حلقه ازدواجم اندازم نیست پاهام اینقدر ورم کرده داره میترکه نمیتونم راه برم ولی دکتر گفت عادیه

اره

منکه الان هیچچچ😂 همون مانکنی بودم که هستم یه وقتا میگن نکنه بد باشه که نه ورم کردم نه صورتم پف کرده و...

اخ اخ من از الان ورم میکنم البته بدنم از قبل هم خیلی ورم میکرد...نصف شب پا میشم انقد دست و پام میخاره از ورم زیاد

نه بابا زود چی من الان شش ماهه ورم دارم تقریبا از روزی که آزمایشم مثبت شد 😂🤣

از الان زود نیست؟ مصرف نمکت کم کن
اگر همچنان ورم داشتی برو دکتر برات ازمایش دفع پروتین بنویسه

خیلی زوده من هنوز ورم نکردم

مگه قرص منیزیوم نمی‌خورین که ورم نیارین تو بارداری

منم دستام خیلی چاق شده🫤
پاهامم ورم داره حتی
کفش میپوشم اذیت میشم

من شنیدم دختر بیشتر ورم میکنی تا پسر

آخ من همه جام‌ورم کرده پاهام توکفش نمیره😔😔

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی