۶ پاسخ

من هنوز نبستم

من هنوز نبستم گفتم ذوقم بمونه😐

وای من امروز ساکشو بستم ولی یه ناقصی های داره باید بعد از عید خرید و برطرف کنم
ولی ساک خودم مونده😐
اون برام سخت تره
چون میدونم ادم بعد از عملش چقدر حالش بد و افتضاحه😭
از یه طرف اومدن نی نی ذوق وشوق میده بهم

زوده الان بعد ۳۵ ببند

عین من فک کنم ده بار تا حالا باز کردم نگاه کردم

من 36هفته بستم

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی