من هنوز نبستم
من هنوز نبستم گفتم ذوقم بمونه😐
وای من امروز ساکشو بستم ولی یه ناقصی های داره باید بعد از عید خرید و برطرف کنم
ولی ساک خودم مونده😐
اون برام سخت تره
چون میدونم ادم بعد از عملش چقدر حالش بد و افتضاحه😭
از یه طرف اومدن نی نی ذوق وشوق میده بهم
زوده الان بعد ۳۵ ببند
عین من فک کنم ده بار تا حالا باز کردم نگاه کردم
من 36هفته بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.