۴ پاسخ

مگه زیر ۶ ماه ۸تا نیست؟

یکی یکی میدن بهت
بگو شیر خشک می‌خوام از سهمیه کدملی
عزیزم شیر خشک گرون شده من آپتامیل می‌خریدم از سهمیه ۱۵۵الان سهمیه شده ۲۳۰بنظرم ازادش ۲۹۵شده

هیچ داروخونه ای اینهمه شیر خشکو یجا نمیده به ادم

سهمیه‌ش تموم شده آزاد حساب کردن

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان علیسان👼🏻💙 مامان علیسان👼🏻💙 ۵ ماهگی