بینی بچم بنده شیر خودمو بریزم خوبه

۳ پاسخ

قطره ی سدیم کلرید هر ۴ ساعت ۲ قطره بریز گلم

ن اصلا اینکار نکن عفونت میکنه قطره بگیر بریز من به حرف خواهر شوهرم اینکار کردم ۱۰ روز بیچاره شدم بچم نفس نمیتونست بکشه از دهن هی نفس میکشید هنوزم یکم خس خس میکنه

اره عزیزم شیرخودتم میشه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری