۴ پاسخ

حالا کو تا دندوناش😄.اوووو

بچه خواهرم پستونک ارتودنسی میخورد بعد یک سالگیش خودش دیگه نخواست

اورتودنسی بگیر براش
منم گرفتم به پسرمم دادم

به هرچی الان عادتش بدی بدبختی یکسال دیگته .... اگه کولیک نداره نده ...اگرم داره تا سه ماهگی بده

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۳ ماهگی