۱۰ پاسخ

بمون خونه اگه ناراحت شدن بگو گفتم فطریمون گردنتون نیوفته

وا زنگ نمیزنن که خخ

من خودم بشخصه دوست دارم تحویل سال خونه خودم یا حرم امام رضا باشم...حتی خانواده خودمم زنگ بزنن نمیرم...

سال تحویل بمونید خونتون یه ساعت بعدش یا فرداش برید عید دیدنی

زنگ نمیزنن که
امسال چون فطر هم هست فطریه میفته گردن اون کسی که آخرین افطار رو انجام دادی

عزیزم مگه زنگ میزنن؟🤣ما خودمون مستقیم میریم

مگه زنگ میزنن ؟؟؟

مادرشوهر منم زنگ نمیزنه هیچوقت که بیاید خونم

بد شام برو

مگه برا عید دیدنی زنگ میزنن

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی