بنام خدا هنوز هیچیییی🌝😂
من اینو خریدم
من فعلا اینارو خریدم بعد تعطیلات عید هم ایشالا بقیشو میخرم
من لباس
شیشه شیر،پستونک و بند پستونک،تب سنج و دما سنج اتاق،ناخن گیر،زیرانداز تعویض،خشک کن،ست خواب مسافرتی،بالشت فرم دهنی پتو دورپیچ کالسکه، لباس و کفش ،عروسک خریدم،
فقط تخت و کمد،لوازم بهداشتی و ست لگن و قنداق سوئیسی و جوراب نگرفتم هنوز
اینم باز کرده
همه چیدم دیگ رگال خریدم من خونم تک خوابه
هیچی فقط یه پاپوش با یه عروسک یه جوراب اونم به خاطر عکس
فعلا حس خرید نیست
ان شاالله برج ۲ اینا اگر شرایط خوب بشه میرم خرید
بقیه رو در نیاوردم😫🤣
من خریدام خونه بابامه
من چون پسرم سه سالشه خیلی اط وسایلاش نو هست مثل کریر کالسکه گهواره اونا ک استفاده میکنم دوباره
ولی لباس و پتو حوله وسایل بهداشتی ساک اینارو میخرم
و این
اینم
ست 19تیکه
تاپیکام هس
من اگه خدا بخواد امشب میرم خرید یکم،اگه یادم نره عکس میفرستم
من تازه رفتم جنسیتو فهمیدم.اکثر چیزای ک برا دخترم گرفته بودم کرم بود ک بشه برا هردوجنسیت استفاده کنم.چیزای شخصیش رو انشالله هفت ماهگی میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.