۴ پاسخ

اصلا نباید خم‌شد کلا تو بارداری.باید بشینی برداری

نباید خم بشی تو بارداری
چیزی میخوای برداری باید بشینی

اینا ماه درده اره گلم طبیعیه

منم اینجوریم حتی وقتی میخابم میخام بلند شم هم اینجوری میشم

سوال های مرتبط