۴ پاسخ

من بارداری قبلیم پهلوهام درد میکرد شب ها، بعدش انقباض هام شروع شد و رفتم دکتر امپول ریه زدم . نمیخوام استرس بدم بدن ها فرق میکنه ولی پیگیر باشید

میتونه علائم باز شدن رحم باشه
شما معاینه نرفتی چند سانت بودی؟

نه عزیز ماه درد هستی
اگه دیدی شدید شد برو چک کنن نگرانیت بره

ن فک نکنم قشنگم

سوال های مرتبط