بخاطر دخترام چیدم🥹🥹ب امید روزهای خوب❤️❤️

تصویر
۹ پاسخ

سبزش مونده هنوز

چرا نچینی،؟؟؟

خوب کاری کردی عزیزم انشالا سال خوب و خوشی برای هممون باشه

آفرین

به سلامتی و دل خوش❤️

انشالله سال خوبی باشه براتون عزیزم

انشاالله سال خوبی داشته باشید در کنار دخترای گلتون

خوب کاری کردی عزیزم

خیلی هم عالی منم همینکارو میکنم دخترم خیلی دوست داره 🥰

سوال های مرتبط

مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی