۲ پاسخ

من سیب و رنده ریز میکنم یه پیمونه جو پرک آسیاب کردم میریزم با نبات میذارم رو گاز هم میزنم تا جو بپزه و لعاب بده سیبم توش هل میشه
اپتمیل سیب
اینجوری پسرم میخوره ولی سیب خالی پخته نه

میوه پخته انفاقا خاصیتش زیاده فقط باید بزاری ابش جذبش بشه یا بخار پز

سوال های مرتبط

مامان 💙امید زندگی سام💙 مامان 💙امید زندگی سام💙 ۱ سالگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی