۴ پاسخ

وقتی سونو خوب باشه مشکلی نداره…من سر پسرم چندروز لکه بینی داشتم اما سونوم خوب بود..خودش خوب شد

برو پیش یه دکتر دیگه خونریزی عادی نیست خب

اره من هفته ۲۲ مثه تو بودم بدون دلیل ۵ روز خون و لخته دفع کردم.بعد خوب شدم

شیاف ام میذارم آمپول ام زدم ولی گاهی خون ریزی دارم همین امروز صبح ام داشتم کارم شده استرس 😔

سوال های مرتبط