وقتی سونو خوب باشه مشکلی نداره…من سر پسرم چندروز لکه بینی داشتم اما سونوم خوب بود..خودش خوب شد
برو پیش یه دکتر دیگه خونریزی عادی نیست خب
اره من هفته ۲۲ مثه تو بودم بدون دلیل ۵ روز خون و لخته دفع کردم.بعد خوب شدم
شیاف ام میذارم آمپول ام زدم ولی گاهی خون ریزی دارم همین امروز صبح ام داشتم کارم شده استرس 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.