۶ پاسخ

هروقت نیاز باشه واست مینویسه برا منم هنوز ننوشته

دکتر من گفت هفته آیی فقط دو مرتبه از امگا که mercury free یعنی بدون جیوه استفاده کن

عزیزم دکتر باید با توجه به وضعیت خودت بگه نیاز داری یا نه و حتی تعداد مشخصی باید در هفته مصرف بشه بیش از حد ضرر داره

منم نمیخورم

عزیزم اصرار نداشته باش که دارو بیشتر بخوری منم به دکترم گفتم ،گفت اصلا لازم نیستش لازم باشه خودم میگه و اینکه خودت همینطوری بخری مسمومیت با جیوه امکانش هست هر داروی بزرگی نگهدارنده داره اینارو هم در نظر بگیر،سعی کن بارداری سالمی داشته باشه برای وزن و رشد تغذیه رو بهتر کن🩵

منم می‌خوردم وزنم رو به شدت برد بالا

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری