امگا 3من شنیدم مقدار کمی جیوه داره توش خیلی خوب نیست
من ازمایش دادم دکتر دید طبق اون داروها رو داد گفت تو اصلا امگا۳ نخور
ولی قرصشونداده فعلا ویتامین د وفولیک اسیدمیخورم این هفتهبهم اسپرینم داد
من ازماه دوم بارداری ماهی میخورم قزل میخورم چون میگن جیوه کمتری داره
سلام .من ماهی و میگو میخورم
برام ۱۸ هفته مولتی ویتامین و کلسیم و قرص اهن داد میخورم .
برا من از ۱۳ هفته امگا ۳ تجویز کرد دکترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.