۶ پاسخ

امگا 3من شنیدم مقدار کمی جیوه داره توش خیلی خوب نیست

من ازمایش دادم دکتر دید طبق اون داروها رو داد گفت تو اصلا امگا۳ نخور

ولی قرصشونداده فعلا ویتامین د وفولیک اسیدمیخورم این هفتهبهم اسپرینم داد

من ازماه دوم بارداری ماهی میخورم قزل میخورم چون میگن جیوه کمتری داره

سلام .من ماهی و میگو میخورم
برام ۱۸ هفته مولتی ویتامین و کلسیم و قرص اهن داد میخورم .

برا من از ۱۳ هفته امگا ۳ تجویز کرد دکترم

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری