۶ پاسخ

من هفته ای یدونه دکتر گفت بخوز

من هفته ای س بار میخورم روزای زوج

2بار در هفته

بمن گفته يك روز در ميون بخور.

من امگا ۳ رو هر روز بعد از ناهار میخورم بستگی ب دستور پزشکتون داره

من دوبار در هفته می خورم

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری