سلام خانما خوبین
امگا ۳ هر روز می‌خورید؟

۲۳ پاسخ

نه هفته ای یکی

من هر روز میخورم

من سه‌‌‌ روز در میام میخورم

من هفته ای سه تا

هفته ای۲ تا

به من اصن نداده

اره دکترم به من گفت دو روز در هفته زیاده

من هفته ای ۲تا میخورم

هفته ابی دوتا

هفته ای دوبار میخورم

چاق میکنه برای همین نخوره آدم بهتره پف الکی میندازه

من هر روز میخورم

هفته ای دوتا

بلی هر روز

هفته ای یکی

ی روز در میون

من هفته ای دوتا
شاید مدل مال شما روزانه باشه البته نمیدونم هس یانه😂

به من نداد

آره عزیزم

ب منم گفتن هر روز

هفته ای دوتا

ب من نداد دکترم😃

نههه😐 هفته ای یدونه

سوال های مرتبط

مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان آوینا و آویسا مامان آوینا و آویسا روزهای ابتدایی تولد