۵ پاسخ

سلام عزیزم من کارم کیک پزی هست
پودر کاکائو ضرری نداره کم بریز هم بزن هم طعم شکلاتی میگیره هم خوشمزه میشه
رنگ خوراکی کلا ضرر داره چه بارداری چه غیر بارداری
اگر میخوای استفاده کنی یه لایه کیک رو خامه سفید بزن
بزار یخچال خودش رو که گرفت یه زره خامه فرم بده توش یک تا دو قطره رنگ بریز
یه لایه نازک روی کیک بزن و موقع خوردن اون لایه رو بردار

از آب لبو هم میتونی استفاده کنی ولی کاکائو هم فک نکنم مضر باشه

لبو خیلی خوب رنگ میده میتونی یکم از آب لبو یا خودش استفاده کنی رنگش قرمز بشه

دیگه چیز خواصی نیست ی زعفرون میشه ریخت ک بنظرم پودر کاکائو بریزی بهتره ضررم نداره

کی گفته کاکائو بده

سوال های مرتبط