۹ پاسخ

نه بابا.قبلا ازیک سالگی باآب درست میکردیم برای بچه ها

فرنی باید با شیر باشه

و‌میتونی هم فرنی رو سه قسمت کنی با. زعفرون و کاکائو ترکیب کنی فرنی سه رنگ درست کنی توی لیوان یکبارمصرف بی رنگا بریزی لایه لایه اینجوری قشنگترم میش

اخه با شیر بیشتر حالت دسر مانند پیدا میکنه و جذابتره

با شیر خوشمزه تره

باشیر بهتره

نه اگه فرنی میخوای درست کنی باید شیر باشه

ن بد نمیشه برای بچه ها ک ۶ماه میشن بااب درست میکنن

فکرنکنم بد بشه

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گوجه مامان گوجه هفته بیست‌وششم بارداری