۷ پاسخ

اب وچیزای شیرین بخور میره بالا نگران نباش

گریه نداره که . به جای اینکه بقیه آب بدنتو با گریه هدر بدی آب بیشتر بخور😆 جدی ولی آب خییییلی بخور چایی کمرنگ هندونه اینا خیلی خوبه

گریه چرا میکنی
مایعات زیاد بخور دلستر هندونه سریع میره بالا

هندونه بخور

هندونه.دلستر .اب .زیاد بخور اگه قند نداری

زیر ۱۰ بهتره که نرسه نگران نباش مایعات بخور خیلی

مایعات زیاد بخور خب

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی