اشتباه نکن.سزارین حساسه.اکر دولتیه که حتما با دکتر خودت زایمان کن. زایماناول مهمه که دکتر خوب عمل کنه وبخیه بزنه.
دکترشیفتبخیه رو میده دانشجو بزنه... برا من سزارین اولم دولتی بود دانشجو بخیه زد و کجبریدن و بخیه بدی زد
میرفتی دکتر مهدوی اون دستمزد نمیگیره
دکتر شیفت که تورو با نامه دکتر دیگه عمل نمیکنه
دکتر من اصلا دستمزد نمیگیره
سزارین اختیاری هستی؟کدوم بیمارستان میخای بری
نه دیگه زنگ میزنن به دکترت
مگه اسم دکتره توی نامه نیومده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.