بچت تو دستگاه؟
نترس تا ده روز بعد خوب میشن همشون سینتو با شیر دوش یکم خالی کن
من طبیعی بود زایمانم از همون روز اول خودم بچمو بغل گرفتم، شیر دادم، نشستم حتی مهمون هم میومد مینشستم،بهداشت هم بردیم دخترمو ،منم رفتم، کم بخیه خوردم
من 33روزه زایمان کردم طبیعی بچه دوم هنوز درست نمیتونم بشینم
منم طبیعی بودم برای درد بخیه هام مفنامیک اسید میخوردم خوب میشدم. خودم چهار روزگی بچه مو بردم غربالگری و آزمایش زردی بعدم زردی داشت دو شب بیمارستان پیشش موندم
منم همینم خواهر سزارین بودم خسته شدم دیگه
برو حموم زیر دوش اب گرم سینه هات رو ماساژ بده یا بزار بچت مک بزنه تا درد سینه ات کم بشه
و اینکه سعی کن نخوابی و زیاد راه بری تا دردت کمتر بشه
عزیزم ایشالله زودی بهتر شی
اصولا یه هفته بدن نیاز به استراحت داره استراحت کن بزار خوب شی
طبیعی زایمان کردی انقدر درد داری؟ اخه همه میگن طبیعی خیلی زود سروپایی فلان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.