خانما بعد از سرکلاژ خوردن آسپیرین مشکلی نداره؟

۲ پاسخ

نه مشکلی نداره بخور حتما

نه بايد بخوری دکتر به منم گفته هرشب ۲ تا بخور

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️ فندق ❤️ مامان ❤️ فندق ❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا و لیمو🍋 مامان آریا و لیمو🍋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی