خانما خوردن یه کوچولو حلوا مشکلی نداره ؟!!

۹ پاسخ

من خوردم دیروز

منم دلم میخواد میخوام پاشم درست کنم ولی بدون زعفران

هیچ مشکلی نداره تو حاملگی هر چیزی دلت خاصت بخور جز جیگر و فست فود مثل کالباس و اینا٫،،،

در حد هوس انازه یک پیاله ماست خوری بخوری اوکی

درحدهوست مشکلی نداره

نه عزیزم بخور فقط زیاد توش زعفران نباشه

اگه توش زعفرون داره خیلی خیلی کم بخور ازش

فک نکنم مگ چقدر میخوری در حد هوس دیگ

زعفرانی نباشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان مامانِ طلایی مامان مامانِ طلایی هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان شایراد مامان شایراد ۲ ماهگی