از چند هفته به بعد رو شکم اصلا نباید بخابی

۲ پاسخ

تازمانیکه که روبالا بخابی حس خوبی نداشته باشی مثل کشیدگی ناف یا ضربان قلبت یکم شدید میشه یا نفس کم بیاری

فک کنم از ۱۲ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته هشتم بارداری