خانما شما با رفلاکس چیکار میکنید 😭😭😭😭😭

۷ پاسخ

دخترم بهتر شده بود اللن باز چند روزه برگشته ریفلاکسش کلافه شدم🥲🥲🥲

دکتر به پسر من قطره کولیک ایز داده
گفته باید قبل از شیردهی بهش بدی بخوره بعد هم هی یکم شیر بدی هی آروغ بگیری ....بعداز اتمام شیردهی هم آروغ که زد عمود بگیرش تا بیست دقیقه.....بعدم روی سطح شیب دار بخوابه

منکه دیگه پاره شدم بخاطرش

قطره پدیلاکت
شیرخشک ای ار
و حتما تا بیست دقیقه بعد از شیرخوردن حالت عمودی بچه رو نگه دار و سرشو رو بزار رو شونت وبعد تشکشو حالت شیب دار کن و بخوابون

ببرش دکتر دارو بهش میده

خاکشیرنبات، قطره کولیک ،شکرداغ،گریپ میکسچر،باوازلین شکمشوماساژه بده دورنافش جهت عقربه ساعت،پاهاشوحالت دوچرخه بزن

رفلاکس چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی