۱۲ پاسخ

من شید لب زدم خشک شده همش دارم با ویتامین آ+د چربش میکنم پماد تتراسایکلین چشمی هم دارم از اونم میزنم خوبه اگر داری از اینا بزن

اد خیلی خوبه بزن

پماد چشمی هم خوبه

پماد تتراسایکلین پماد چشمی بزن
منم اینطور بودم هی با این چربش میکردم

بالم لب دکتر داد بهم مخصوص بود خیلی عالی بود از داروخونه گرفتم

چقد کم زدی

بالم لب عالیه عزیزم منم تازه زدم چند سی سی زدی ؟؟مارکش چیه عزیزم ..

با روغن زیتون یا بادام هرکدوم داری چرب کن
کاش لب بالاتو بیشتر زده بود

وازلین عالیه

بالم لب هیدرودرم خیلی خوبه بگیر از داروخانه بزن درمانیه مثل بالم لب ارایشی ها نیست.

آچشمی یا وازلین بزن..چه مدته زدی؟

پماد ویتامین آ چشمی

سوال های مرتبط