عزیزم برو ی جای تاریک دراز بکش فشارتو چک کن
منم دقیقا اینجوری شدم یکم درازکشیدم خوب شدم بخاطر کم خونی ولی رفتم بیمارستان فشارموگرفتم خوب بود
حتما یه دکتر برو شاید فشارت بالا هست مخصوصا تو هفته شما
شاید فشارت افتاده
اگه میتونی برو یه سر بیمارستان فشارتو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.