۷ پاسخ

متنفرمممممم از پهلوووووو😥با رژیم وزنم رو رسوندم به ۵۸ کیلو
همه جاااااااا ِلاغر فقط دوتا پهلوی زشتتتت بهم چسبیده و ژنتکیه شدیدددد 🥲
بدیش اینه تایم باشگاه رفتن رو ندارم😑

تو خود منی
۵۲ کیلوام با زیرشکم و پهلو.
کمر باریک و رون مناسب.

منم وزنم کمه ولی زیر شکم لامصب دارم

برو چربیای پهلوتو دربیار بزن به هیپ دیپت این که دیگه غصه خوردن نداره
من چی بگم که اندامم زبانزد همه بود بعد بچه کلا ترکیده این غصه بزرگتریه والا

ورزش کن هوازی. یا ایروبیک

با ورزش شاید بره

قدت چنده عزیزم

سوال های مرتبط