۱۲ پاسخ

بگوچکارکردی این شده من پوست خودموکندم هنوزنتیجه نگرفتم توروخداراه حل بده

عزیزم قبل این سونو چند هفتگی رفته بودی؟اون موقع وزنش چقدر بود؟

مولتی ویتامین مکمل هایی که اشتهات زیاد میکنه نخور .در حد معمول بخور

شیرینی کمتر بخور

اگه زایمان طبیعی نیستی وزنش مشکلی نداره

منم 28هفته رفتم سنو وزنش دوهفته و نیم بیشتر از سنشه یعنی خطرناکه؟

شیرینی جان نخور عزیزم

کباب حلیم عدسی ابگوشت بستنی دلستر

چرا دوست نداری زیاد بشه؟

وزنش ک خوبه خداروشکر

وای ماشالله چقد زیاد طبیعیه ؟؟

چرا مگه بده وزنش زیاد بشه؟

سوال های مرتبط

مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری