خانما تاری دید دارم خطرناک نیست ؟

۸ پاسخ

اگه منظورت حالت ضعیف شدن چشمه طبیعیه
ولی اینکه یدفه کلا تار ببینی خطرناکه

نه نیست منم دارم سرگیچه و تاری دید خالت تعوه ورم رفتم کلی هزینه و آزمایش دادم هیچی نبود هیچی فرستادنم خونه کلی هم مسخرم کردن تو زایشگاه☹️

دیروز مرخص شدم ظهر ولی کاری نکردن برام بعد ده روز فقط قرص فشار بهم داده

باید بری بیمارستان؛یه مشکلی هست تو بیماری بهش میگن پره اکلامسی…یکی از علایمش همینه.برو چک کن ضرر نداره

نمک و حذف کن زود میاد پایین منم حذف کردم سخته ولی چااره ای نیست

منم تار میدیدم رفتم دکتر آزمایش دفع پروتین دادم مثبت شد
آسپرین مصرف میکنم
بروگلم بیمارستان تا ورم نکردی چون بلا فاصله ورم میکنی و دل درد

خطرناکه

خطرناکه باید بری سریع بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی