نترس منم تاری دید دارم مال خشکی چشم
شوهرت اومد برو بیمارستان کنترلت کنن عزیزم
جزو علایم بارداری هست ولی ممکنه نیاز به بررسی باشه
ولی استرس نداشته باش و استراحت کن تا همسرت بیاد
من تو خود گهواره دیدم که تاری چشم بخاطر بارداری هست
گوشی بزار کنار یکم چشات ببند ریلکس کن اروم بشی . ی شربت خنک هم درست کن بخور دیدی بهتر نشدی برو دکتر ی چکابت کنه
فشارت چک کن ببین بالا نیست؟
زیر دنده هات حس درد نداری؟
فورا به اولین مرکز درمانی نزدیک خونتون مراجعه کن
سردرد-تاری دید-درد معده - فشار خون بالا خیلی خطرناکه و ممکنه نشانه مسمومیت بارداری باشه
سردرد یا سرگیجه هم داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.