۷ پاسخ

نترس منم تاری دید دارم مال خشکی چشم

شوهرت اومد برو بیمارستان کنترلت کنن عزیزم
جزو علایم بارداری هست ولی ممکنه نیاز به بررسی باشه
ولی استرس نداشته باش و استراحت کن تا همسرت بیاد

من تو خود گهواره دیدم که تاری چشم بخاطر بارداری هست

گوشی بزار کنار یکم چشات ببند ریلکس کن اروم بشی . ی شربت خنک هم درست کن بخور دیدی بهتر نشدی برو دکتر ی چکابت کنه

فشارت چک کن ببین بالا نیست؟
زیر دنده هات حس درد نداری؟

فورا به اولین مرکز درمانی نزدیک خونتون مراجعه کن
سردرد-تاری دید-درد معده - فشار خون بالا خیلی خطرناکه و ممکنه نشانه مسمومیت بارداری باشه

سردرد یا سرگیجه هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی