۸ پاسخ

منم اول۹ ماهگی

من ۹ ماهم بود يادش بخیر

منم ۷ماهم بود🥹

ای جانم منم ۷ ماهه حامله بودم

حالا امسال وروجکا نمیذارن هفت سین بچینیم😂😂شکر🤲🏻

یادش بخیر ولی من این موقع خیلی درد داشتم ۱۳ روز بعدشم گل پسر بدنیا اومد

منم ۶ ماهم بود 😁وای یادش بخیر رفتیم مسافرت چقد خوش گذشت خیلی راحت بودم 😁

اره یادش بخیر منم تو ۹ ماه بودکه ۲۰روز زودتر دنیا اومد و ۱۶ فروردینی شد😍🥲🫠

سوال های مرتبط