سلام من ۶ هفته باردارم تب خیلی شدیدی دارم چی بخورم چکار کنم ؟

۴ پاسخ

استامینوفن ساده میتونی بخوری لباستو کم کن ببین چجوری میشی دیگه

آب زیاد بخور هرچی بری دسشویی زودتر تب میخوابه، گل ختمی هم طبع سردی داره تب بر هست ولی نمیدونم توو بارداری خوبه یا ن

استامینوفن ساده هر ۱۲ ساعت میشه خورد فکر کنم
ولی خطر داره تب و سرما خوردگی حتما برید دکتر. (ترجیحا پزشک زنانتون)

حتما برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری