کسی تو هفته من هست نفخ زیاد داشته باشه؟؟

۳ پاسخ

من نفخ و یبوست و ریزش ادرار کاری بهم کرده حالم از بچه و بارداری بهم میخوره

منم همینطورم از ۳۶ هفته و کلا زیاد میرم دسشویی

من دو هفتست یک سره نفخ دارم و شکمم کار نمیکنه😔

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۰ ماهگی