۵ پاسخ

دیگه دیره برای درد زایمان ، مراجعه کنید بلوک زایمان برای سزارین

برو زايشگاه ديگه دير نشه

برو زایشگاه دیگه

هیچ کاری نکن تا امشب ساعت ۱۲ که بشه فروردین😂 بعدش تا میتونی از پله بالا پایین برو شیاف بذار رابطه داشته باش نوک سینه هاتو ماساژ بده که دهانه رحمت باز شه پیاده روی تند داشته باش حدود ۲۰ دقیقه برقص و توی رقصت رقص لگن داشته باش( زیاد تند نه )

من که الان سه روزه ازش میگذره درد ندارم چی بگم 😅😶‍🌫️

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان اهورا💙ماهور مامان اهورا💙ماهور ۱ ماهگی
مامان پنبه مامان پنبه ۹ ماهگی
مامان فاطمه 🌸 مامان فاطمه 🌸 ۱ ماهگی