دیگه دیره برای درد زایمان ، مراجعه کنید بلوک زایمان برای سزارین
برو زايشگاه ديگه دير نشه
برو زایشگاه دیگه
هیچ کاری نکن تا امشب ساعت ۱۲ که بشه فروردین😂 بعدش تا میتونی از پله بالا پایین برو شیاف بذار رابطه داشته باش نوک سینه هاتو ماساژ بده که دهانه رحمت باز شه پیاده روی تند داشته باش حدود ۲۰ دقیقه برقص و توی رقصت رقص لگن داشته باش( زیاد تند نه )
من که الان سه روزه ازش میگذره درد ندارم چی بگم 😅😶🌫️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.