چکار کنم درد زایمان بگیرم😂😂

۱۲ پاسخ

دعا کن

برو‌دکتر معاینه کنه رحم تحریک‌کنه

هییی میگیری اینقد میگیری خخخخ 😀😀😀

من تا چهل هفته اصن درد نداشتم آخر قرص گل مغربی گذاشتم فرداش زایمان کردم😁

فهمیدی بمنم بگوو

اگر درد بی درمون بگیری خدایی نکرده درد زایمان به این راحتی نیست خواهر خخخخخ

خرما بخور . پیاده روی. ورزش .

من ورزش ها شروع کردم با پیاده روری

نرمش کن

چه اصراریه

منم مثل تو بودم اصلا دردم نمی‌گرفت کلی خونه تکونی کردم همون شب دردم شروع شد 😂😂

عجله نکن والا بزار بچت کامل رشد کنه وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙ماهور مامان اهورا💙ماهور ۱ ماهگی
مامان فاطمه 🌸 مامان فاطمه 🌸 ۱ ماهگی
مامان عباس👶🏼🩵 مامان عباس👶🏼🩵 ۳ ماهگی