سلام‌خانوما من چکار کنم که درد زایمان بگیرم🥹

۴ پاسخ

من که ازبس پاده روی کردم دیگه حال ندارم هيچ علائمی هم ندارم

پله بالا پایین کن اگه دارین

پیاده روی زیاد،رابطه بدون جلوگیری

ورزش کن نزدیکی پیاده روی زیاد

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان اهورا💙ماهور مامان اهورا💙ماهور ۱ ماهگی
مامان فاطمه 🌸 مامان فاطمه 🌸 ۱ ماهگی
مامان عباس👶🏼🩵 مامان عباس👶🏼🩵 ۳ ماهگی