کسی میدونه چکار کنم درد زایمان بگیرم

۴ پاسخ

تا خودت دردت نگیره خودتم بکشی نمیشه . من خیلی پیاده روی اینا داشتم بعد ۳۸هفته حالت تهوع داشتم ی هفته بستری شدم بعد ی هفته دکتر میخاس مرخص کنه کیسه آبم یهو پاره شد هیچ دردی هم نداشتم آمپول فشار زدن تا دردام شروع شد

من رفتم معاینه تحریکی شیاف گل مغربی هم میزارم نمیدونم تاثیر داره یا نه

پله ورزش پیاده روی شیاف گل مغربی رابطه بدون جلو گیری

پیاده روی بهترین روشه

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان اهورا💙ماهور مامان اهورا💙ماهور ۱ ماهگی
مامان فاطمه 🌸 مامان فاطمه 🌸 ۱ ماهگی