چکار کنم درد زایمان بگیرم

۵ پاسخ

زیر دوش گرم نوک سینتی بمال تا تحریک شی و دهانه رحمت باز شه

رقص کوردی جوابه
ورزش و پیاده روی
جارو دستی
روی صندلی بشین پاهاتو فاصله بده و به جلو خم و راست شو
بشین پاشو برو
شیاف گل مغربی هم میگن تاثیر میزاره

برقص
برو حموم اب داغ بریزه رو کمرت بعد اسکات بزن مواظب باش نخوری زمین😂
پله برو
راه برو

درد زایمان خودش میاد دیگه هیچی دمنوش اینا خرافاته ها ضرر داره برای نی نی فقط تحرک و پیاده روی و رابطه و دوش حمام گرم ب من گفته دکترم
اگه تا ۴۰ هفته نیومد بستری میکنن آمپول فشار میزنن

عزیزم اسکات بزن
از پله بالا پایین زیاد کن

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان فاطمه 🌸 مامان فاطمه 🌸 ۱ ماهگی
مامان عباس👶🏼🩵 مامان عباس👶🏼🩵 ۳ ماهگی