دوستان قرص حالت تهوع خودم میتونم بگیرم از داروخونه؟چی باید بگیرم

۴ پاسخ

اگه استفراغ نداری نخوری بهتره دکتر من اجازه نداد فقط برا کسایی که زیاد استفراغ میکنن دارو میدن اونم دیگه نمیدوم‌چی‌میدن‌

هیچی مثل دمیترون نمیشه اما متاسفانه میگن منسوخ شده و دکترا تحویز نمیکنن

متو کلوپرامید،ب6،زینتوما،دمیترون البته اینو ی مشورت کن معمولا بعد 12هفته میدن

دکتر به من متوکلوپرامید ۱۰ داده میخورم واسه تهوع

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری